2009-04-07


Jag och en kär vän vid namn Sofia planerar att göra en film som projektarbete nästa år. Det känns väldigt bra och jag tror att det kan bli väldigt fint.
Än så länge är det ganska mycket lösa planer, ganska mycket drömmande och ganska mycket funderingar över hur den ska se ut och vara, men det känns som om vi kan sammankoppla det hela till något som för vissa kommer anses väldigt oföerståligt och konstigt och för andra alldeles, alldeles uppenbart. Och det är nog precis så det ska vara ibland.

Nu över till en låt. En otroligt fantastisk låt.
Jag har i vanliga fall ganska svårt för låtar utan texter. Det känns på något sätt som om de saknar budskap och inte direkt vill säga något. Men det här mina vänner, det här kan vara det vackraste jag någonsin hört. Tack Sofia!





1 kommentar:

  1. Det var så lite :D När man gör en sådan uptäckt måste man dela med sig och sprida den! Jag tror på vår filmidé, verkligen. Nu har jag filmen i Karlstad så den måste vi se till veckan! Jag ska försöka höra av mig lite senare idag. Checka läget. Och det är dags att börja samla fragment. Hoppas du har det bra! Puss

    SvaraRadera