2009-04-02

Saker som gjorde min gårdag till en fin dag:
- Jag slutade efter lunch.
- Jag tog istället för bussen (som jag alltid annars gör) en promenad från skolan till stan, slängde av mig jackan, halsduken och njöt av vårsolen.
- Jag mötte upp en vän på Gubbholmen där vi satt och filosoferade, kollade på fåglar och rökte.
- Jag kom hem till ett saftkalas och fick se en gammal kär vän.
- Jag och min roomie lyssnade på Winnerbäck, Laakso och Håkan på balkongen med solglasögon och cigaretter.
- Jag tog en buss och sedan en liten promenad till vännen jag tidigare filosoferat tillsammans med på Gubbholmen.
- Jag besökte Världens mat (där självaste Kungen tidigare varit) och köpte ett väldigt litet och sött kakao paket och en chokladkräm av något slag.
- Jag somande bredvid min vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar