2009-06-30

'Cos you aint ever gonna burn my heart out

Här sitter då jag.
Framför en fläckig dator på ett kontor i Uddeholm. Det är över 40 grader ute.
Här inne surrar datorerna och skrivaren matar för fullt ut nya papper fyllda av text och diagram. Jag förstår inget alls av dem men min uppgift här på kontoret är tydligen att sammanställa dem till någon form av mapp så att de sedan kan användas till undervisning.
Jag vet inte riktigt varför jag förklarar det, kanske vill jag ha medlidande. Kanske har jag bara fått någon form av solsting av solen som tränger igenom de fördragna gardinerna i fönstret. Fast det där var nog bara ännu ett försök till medlidande.
Jag skulle gärna berätta någonting vettigt istället, men det tycks vara ganska svårt.
Jag fyllde nyss ett a4-papper som jag hittade i papperskorgen med en massa meningar, kanske kan jag få in dem här någon gång istället. Fast de där meningarna var nog inte särskilt vettiga de heller i och för sig..
Nu ska jag se hur det går för alla de där papperna som skrivaren konstant spottar ut, förhoppningsvis ligger de inte i en hög på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar