2009-03-30

Jag har en förmåga att snöa in mig på diverse teman och ting. Jag snöar in mig på något och sedan älskar jag det av all passion jag har.
Exempel:
1.Lars Winnerbäck. Sedan jag började gymnasiet har jag skrivit säkert tio arbeten om honom, jag har spelat hans och endast hans musik på min ipod i en evighet och jag och min roomie samtalar ofta och länge om exakt hur underbar och fantastisk han är.
2. Lila. Ungefär 90% av allt jag köpt det senaste året har varit just lila. Lila linnen, lila klänningar, lila mobil, lila överkast. Lila, lila, lila
3. Män med skrivmaskin. Jag har trånat, jag har letat och jag har drömt. En vän har till och med (hör och häpna) lagt ut en kontaktannons på Facebook där just detta söks åt mig, för att slippa mitt tjat.
Jag känner nu att någon ny besatthet är på gång. Möjligen 50-talet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar